n ultimii doi ani multe sute de mii de copii nu au avut parte de o educație corespunzătoare, a admis luni seară, la Digi24, ministrul Educației Sorin Cîmpeanu. „Mă refer la acei elevi care teoretic au avut acces fără nici un fel de problemă la învățământ online”, a spus ministrul, conform mediafax
Cîmpeanu spune că este vorba de absența formării profesorilor, de absența tehnologiei, de absența posibilităților de verificare. „Sunt mult prea mulți. Prefer să insist pentru tot ce se poate face pentru a compensa într-o măsură cât mai mare acele pierderi. Astfel de pierderi sunt în orice sistem de educație, nu numai în România.Chiar și în cele mai avansate state”.
Ministrul spune că în perioada pandemiei inechitățile din eduație s-au amplificat. „Exista inechitate. Am spus că echitatea este principala problemă a sistemului de educație, nu neapărat performața și excelența. Acolo mai avem, dar echitatea este principala problemă. Pierderile sunt mari și foarte mari și sunt neuniform distribuite”.
n ultimii doi ani multe sute de mii de copii nu au avut parte de o educație corespunzătoare, a admis luni seară, la Digi24, ministrul Educației Sorin Cîmpeanu. „Mă refer la acei elevi care teoretic au avut acces fără nici un fel de problemă la învățământ online”, a spus ministrul.
Cîmpeanu spune că este vorba de absența formării profesorilor, de absența tehnologiei, de absența posibilităților de verificare. „Sunt mult prea mulți. Prefer să insist pentru tot ce se poate face pentru a compensa într-o măsură cât mai mare acele pierderi. Astfel de pierderi sunt în orice sistem de educație, nu numai în România.Chiar și în cele mai avansate state”. Ministrul spune că în perioada pandemiei inechitățile din eduație s-au amplificat. „Exista inechitate. Am spus că echitatea este principala problemă a sistemului de educație, nu neapărat performața și excelența. Acolo mai avem, dar echitatea este principala problemă. Pierderile sunt mari și foarte mari și sunt neuniform distribuite”. Sursa Stiripesurse.ro